Monday, June 22, 2009

veelste lang geleden


Nou dat is geleden ik had zoiets vane niemand kijkt naar mijn blog maar wat blijkt er is zoveel veranderd en vernieuwd en ik werd er op attent gemaakt dat er toch maar weer wat nieuws op moest komen.
nou ja ik weet niet eens wat er in mijn profiel staat maar voordat ik weer bij mijn blog kon al die ww en zo maar goed ik ben weer van de partij en ja daar hoort een leuke foto bij en wel van onze Mozes want we hebben gezinsuitbreiding alweer een poosje maar toch Mozes is een halfbroertje van Zoran zelfde moeder andere vader en wat een doerak is dat ook ik zal er eventjes een foto bijdoen dat heb je een idee de verhouding Leonberger dwergteckelpup oftewel 65 kilo en 1,5 kg.

1 Comments:

Blogger Anja said...

helemaal geweldig deze foto van Boaz en Mozes, klein maar dapper he? Hij straalt in ieder geval veel ondeugd uit.
groetjes anja

Monday, 22 June, 2009  

Post a Comment

<< Home